DALŠÍ LÁSKA JMÉNEM CANDLEBERRY
Pandemie
Od loňského roku (při té šílené Covid pandemii) jsem se dostala do takového stádia, kdy jsem si konečně řekla, že je správný čas na splnění mého dalšího snu. Mnoho svateb se zrušilo, termíny se posouvaly… Pandemie udělala své. Lidé se i přesto rádi fotili, nicméně mě to tolik, jak bych si přála. A protože bych si to určitě vyčítala, kdybych nespojila moje dvě vášně (fotografování a svíčky), tak jsem se rozhodla začít další, pro mě zajímavou kapitolu. A tím je distribuce a prodej svíček jedné konkrétní značky.
Ano… Už jsem sice dělala marketing a produktové fotografie dalším značkám. Nicméně když děláte na svém projektu, tak ten drive je někde jinde, že jo?
A proč právě svíčky Candleberry Co.?
Svíčkám jsem se poprvé věnovala v Americe, kde jsem žila a kde jsem byla poznamenána. V dobrém slova smyslu poznamenána. Svíčky mě totálně pohltily. Jenže… konkurence je veliká. Značek je mnoho. A jak se říká, sto lidí, sto názorů,; tak u svíček platí: „sto lidí, sto vůní“. Každý máme jiný nosík. Já musím propagovat ale to, v co opravdu věřím, že je kvalitní a dobré. Téměř všechny značky vonných svíček najdete i u nás v Evropě. Jedna značka ale není v Evropě (hlavně v ČR) tolik profláklá. Drželi si hodně dlouho trh pouze v Americe. Tato společnost začínala jako malinký rodinný business ve whiskey státě Kentucky, který je nyní velmi úspěšný a který má jiný, osobitý přístup, ne jenom k lidem, ale i k celkové propagaci. A to se mi strašně líbí. Je to značka Candleberry Co.
Historie Candleberry
Z článku z roku 2016 se dovídám, že Ernie Fowler „adoptolval“ 40 jmen z Angel Tree program (u nás vánoční stromeček přání pro potřebné děti), protože moc dobře ví, co to je, být znevýhodněný. Ernieho otec pracoval v dolech se vzděláním čtvrté třídy, což bylo pro většinu lidí v regionu, známém svými zápasy s chudobou, samozřejmostí. Ale se směsicí hrdosti a vážnosti Ernie uznává, že se z města Harlan dostal pomocí vzdělání – spokojený majitel bakalářského titulu z psychologie a magisterského studia pedagogické psychologie. Ernie si ale dnes (věk 70 let) uvědomuje, že byl požehnán. Jeho čtyřčlenná rodina Fowlerů společně úspěšně spojili dva obchodní podniky – Gift Box a Candleberry.
Ernie Fowler a jeho dcera Lisa strávili roky nad tím, aby vymysleli nejlepší techniku na výrobu svíček. Ernieho rodina měla z historie se svíčkami „zkušenosti“. A tak se majitelé Gift Boxu (dekorativní krám) neustále slýchali od zákazníků, zda se nedá koupit svíčka s vůní bourbonu, nebo s vůní hot maple toddy (horké javorové víno). A jelikož svíčky, které prodávali, pouštěly hodně sazí do vzduchu, zamysleli se… časem prodali krám Gift Box a otevřeli továrnu, která se zaměřovala pouze na svíčky.
Bylo to opravdu těžké, žádný Internet, žádný Google… Museli si na všechno přijít sami. Svíčka není jenom o vosku a o esencích. Je tam mnohem více položek, které jsou důležité a které nejsou zanedbatelné. Fowlerovi chtěli přírodní ingredience. Svíčka je takový křížencem mezi zeleninovým základem a parafínovým základem, tvrdí Lisa. Používají opravdu kvalitní vosk a esence. Díky tomu dostanete opravdu „super čisté pálení“, bez sazí.
A už je to skoro 30 let, kdy založila skupina lidí v čele s Erniem a Lisou společnost The Candleberry Candle Co.®. Chtěli vyrobit svíčku, která překoná kvalitu jakékoliv jiné značky svíček na trhu. Tato svíčka by měla hořet po stranách nádoby a má zcela zaplnit velkou místnost nebo dokonce celý dům silnou vůní. Stala by se známou jako „The Memory Maker“.
Nejsilnější věrnou vzpomínkou, kterou máme v paměti, je vůně a vůně Candleberry® jsou vyvíjeny na základě typů věcí, které všichni po celý život zažíváme … pečení, letní festivaly, rodinná setkání, prázdniny atd. Zapálit svíčku Candleberry® je jako otevřít okno do šťastnějšího, snadnějšího a lepšího času. Díky závazku společnosti Candleberry® ke kvalitě, se z nich stal trh, který se stal celosvětovým trhákem.
Některé společnosti se rozhodují podle toho, jak se chovají další značky na trhu. Candleberry totou cestou nejde. Neuvidíte je na žádných gift shows, trade shows… Zastávají pravidlo, že se nechtějí nechat ovlivnit jinými značkami svíček a nechtějí dělat tzv. „gross marketing“ (agresivní marketing). Poškodilo by to jejich jedinečnost. Kvalitu svíček tedy ocení opravdu nároční zákazníci, kteří se nespokojí s kvantitou, ale s kvalitou.
Jedna smutná zpráva
Jan Rose Fowler, 73 let, manželka Ernieho Fowlera, zemřela v sobotu 18. ledna 2020. Narodila se v Harlanu 2. srpna 1946. Byla učitelkou školského systému Franklin County a během své kariéry držela čest učitele roku pro stát Kentucky. Jan byla spolumajitelem společnosti Candleberry Candle Company a byla spoluvlastníkem obchodů „The Gift Box“ více než 35 let. Pravidelně navštěvovala baptistický kostel Buck Run.
Závislý na životě
Říká se, že jakmile zapálíte svíčku Candleberry®, budete závislí na životě, protože jsou to silné vonné svíčky, které ve skutečnosti voní extrémně silně a zůstanou takové po celou dobu hoření svíčky. Od značky Candleberry® Candle zjistíte, že všechny vonné svíčky jsou jedny z nejvoňavějších a nejsilněji vonných svíček na světě. Všechny svíčky byly testovány s ohledem na nejvíce zkoumající smysly a nabízejí to nejlepší z dlouhotrvající vůně online nakupujícím.
Candleberry® vyrábí nejdéle trvající a nejsilněji vonné svíčky na současném trhu. Tým Candleberry®, rok co rok vkládá svou vášeň do výroby svíček s neustálým odhodláním k dokonalosti, a to jak ve vůni, tak v profesi zákaznických služeb.
Nejsilnější vůně
Aby zákazníci získali lepší, zapamatovatelnější a silnější vůně než konkurence, tým Candleberry® se zavazuje neustále zlepšovat své metody a přísady. Vůně mohou zaplnit místnost nebo zaplavit celý domov. Pokud svíčka není silně aromatická nebo se ukáže, že není silně vonící, jednoduše ji neuvedou na trh. Super výkonné svíčky Candleberry® provoní 90 – 370 čtverečních metrů.
Nostalgie
Candleberry® se snaží vytvářet vůně, které jsou tradiční, klasické, známé a evokující jednodušší a šťastnější dobu. Protože je vůně tak úzce spojena s pamětí, inovace vůně Candleberry® vždy pamatují na emoce zákazníků.
Oddanost
Společnost Candleberry® je zapálená pro umění výroby svíček. Aby zákazníkům poskytli ty nejlepší produkty za nejlepší cenu, používají přísady nejvyšší kvality, pečlivě testují a experimentují a do každé svíčky vlévají vášeň.
Vlastní zkušenost = nejlepší recenze
Kdo mě zná, ví, že mám velmi náročný nosík a bohužel konkurenční značky z 80% necítím vůbec, i když sebe líp vypadají nebo sebe líp voní na „první dobrou“ v obchodě. A protože tahle značka tady není profláklá a jsem si jistá, že mnozí z vás o ní ani neslyšeli, je čas udělat změnu.
Budu oficiálním distributorem vonných svíček Candleberry. Webové stránky se připravují, nicméně pokud už teď máte nějaké přání, přidávám seznam svíček, které mohu dodat od listopadu 2021. Nyní mají úžasnou podzimní a vánoční kolekci.
Jedinečná Jim Beam kolekce
Co mě nejvíc zaujalo na značce Candleberry, je samozřejmě vůně, design a hlavně typy kolekcí. První naprosto dokonalá kolekce, je kolekce Jim Beam. Spojení whiskey a svíčky? Že vám to přijde divné?
Omyl! Je to největší pecka!!! A tahle kolekce může být skvělým dárkem pro muže, ale samozřejmě i pro ženy.
Kde nás najdete
Tím, že jsem propojila mé fotografické služby se značkou Candleberry, tak nás najdete na adrese mého ateliéru (Praha 10, Štěrboholy), kde si můžete veškerou nabídku vůní očichat, případně objednat či rovnou zakoupit. V ateliéru se nedá platit kartou.
Sociální sítě
Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích Facebook a Instragram. Tam bude ještě před Vánoci spoustu soutěží o produkty Candleberry.
https://www.facebook.com/candleberrycz
https://www.instagram.com/candleberry_cz/
Ceny svíček:
Velká svíčka Cadleberry 737g: 649 Kč
Malá svíčka Candleberry 280g: 439 Kč
Vonný vosk Candleberry 128g: 239 Kč
Vonné stromečky do auta: 89 Kč
Velká svíčka z kolekce Jim Beam 737g: 679 Kč
Malá svíčka z kolekce Jim Beam 280g: 499 Kč
Velká svíčka z luxusní kolekce UnEarthed 640g: 699 Kč
„Svíčka Candleberry je příběh s vůní. Poezie na památku. “
Pandemie
Od loňského roku (při té šílené Covid pandemii) jsem se dostala do takového stádia, kdy jsem si konečně řekla, že je správný čas na splnění mého dalšího snu. Mnoho svateb se zrušilo, termíny se posouvaly… Pandemie udělala své. Lidé se i přesto rádi fotili, nicméně mě to tolik, jak bych si přála. A protože bych si to určitě vyčítala, kdybych nespojila moje dvě vášně (fotografování a svíčky), tak jsem se rozhodla začít další, pro mě zajímavou kapitolu. A tím je distribuce a prodej svíček jedné konkrétní značky.
Ano… Už jsem sice dělala marketing a produktové fotografie dalším značkám. Nicméně když děláte na svém projektu, tak ten drive je někde jinde, že jo?
A proč právě svíčky Candleberry Co.?
Svíčkám jsem se poprvé věnovala v Americe, kde jsem žila a kde jsem byla poznamenána. V dobrém slova smyslu poznamenána. Svíčky mě totálně pohltily. Jenže… konkurence je veliká. Značek je mnoho. A jak se říká, sto lidí, sto názorů,; tak u svíček platí: „sto lidí, sto vůní“. Každý máme jiný nosík. Já musím propagovat ale to, v co opravdu věřím, že je kvalitní a dobré. Téměř všechny značky vonných svíček najdete i u nás v Evropě. Jedna značka ale není v Evropě (hlavně v ČR) tolik profláklá. Drželi si hodně dlouho trh pouze v Americe. Tato společnost začínala jako malinký rodinný business ve whiskey státě Kentucky, který je nyní velmi úspěšný a který má jiný, osobitý přístup, ne jenom k lidem, ale i k celkové propagaci. A to se mi strašně líbí. Je to značka Candleberry Co.
Historie Candleberry
Z článku z roku 2016 se dovídám, že Ernie Fowler „adoptolval“ 40 jmen z Angel Tree program (u nás vánoční stromeček přání pro potřebné děti), protože moc dobře ví, co to je, být znevýhodněný. Ernieho otec pracoval v dolech se vzděláním čtvrté třídy, což bylo pro většinu lidí v regionu, známém svými zápasy s chudobou, samozřejmostí. Ale se směsicí hrdosti a vážnosti Ernie uznává, že se z města Harlan dostal pomocí vzdělání – spokojený majitel bakalářského titulu z psychologie a magisterského studia pedagogické psychologie. Ernie si ale dnes (věk 70 let) uvědomuje, že byl požehnán. Jeho čtyřčlenná rodina Fowlerů společně úspěšně spojili dva obchodní podniky – Gift Box a Candleberry.
Ernie Fowler a jeho dcera Lisa strávili roky nad tím, aby vymysleli nejlepší techniku na výrobu svíček. Ernieho rodina měla z historie se svíčkami „zkušenosti“. A tak se majitelé Gift Boxu (dekorativní krám) neustále slýchali od zákazníků, zda se nedá koupit svíčka s vůní bourbonu, nebo s vůní hot maple toddy (horké javorové víno). A jelikož svíčky, které prodávali, pouštěly hodně sazí do vzduchu, zamysleli se… časem prodali krám Gift Box a otevřeli továrnu, která se zaměřovala pouze na svíčky.
Bylo to opravdu těžké, žádný Internet, žádný Google… Museli si na všechno přijít sami. Svíčka není jenom o vosku a o esencích. Je tam mnohem více položek, které jsou důležité a které nejsou zanedbatelné. Fowlerovi chtěli přírodní ingredience. Svíčka je takový křížencem mezi zeleninovým základem a parafínovým základem, tvrdí Lisa. Používají opravdu kvalitní vosk a esence. Díky tomu dostanete opravdu „super čisté pálení“, bez sazí.
A už je to skoro 30 let, kdy založila skupina lidí v čele s Erniem a Lisou společnost The Candleberry Candle Co.®. Chtěli vyrobit svíčku, která překoná kvalitu jakékoliv jiné značky svíček na trhu. Tato svíčka by měla hořet po stranách nádoby a má zcela zaplnit velkou místnost nebo dokonce celý dům silnou vůní. Stala by se známou jako „The Memory Maker“.
Nejsilnější věrnou vzpomínkou, kterou máme v paměti, je vůně a vůně Candleberry® jsou vyvíjeny na základě typů věcí, které všichni po celý život zažíváme … pečení, letní festivaly, rodinná setkání, prázdniny atd. Zapálit svíčku Candleberry® je jako otevřít okno do šťastnějšího, snadnějšího a lepšího času. Díky závazku společnosti Candleberry® ke kvalitě, se z nich stal trh, který se stal celosvětovým trhákem.
Některé společnosti se rozhodují podle toho, jak se chovají další značky na trhu. Candleberry totou cestou nejde. Neuvidíte je na žádných gift shows, trade shows… Zastávají pravidlo, že se nechtějí nechat ovlivnit jinými značkami svíček a nechtějí dělat tzv. „gross marketing“ (agresivní marketing). Poškodilo by to jejich jedinečnost. Kvalitu svíček tedy ocení opravdu nároční zákazníci, kteří se nespokojí s kvantitou, ale s kvalitou.
Jedna smutná zpráva
Jan Rose Fowler, 73 let, manželka Ernieho Fowlera, zemřela v sobotu 18. ledna 2020. Narodila se v Harlanu 2. srpna 1946. Byla učitelkou školského systému Franklin County a během své kariéry držela čest učitele roku pro stát Kentucky. Jan byla spolumajitelem společnosti Candleberry Candle Company a byla spoluvlastníkem obchodů „The Gift Box“ více než 35 let. Pravidelně navštěvovala baptistický kostel Buck Run.
Závislý na životě
Říká se, že jakmile zapálíte svíčku Candleberry®, budete závislí na životě, protože jsou to silné vonné svíčky, které ve skutečnosti voní extrémně silně a zůstanou takové po celou dobu hoření svíčky. Od značky Candleberry® Candle zjistíte, že všechny vonné svíčky jsou jedny z nejvoňavějších a nejsilněji vonných svíček na světě. Všechny svíčky byly testovány s ohledem na nejvíce zkoumající smysly a nabízejí to nejlepší z dlouhotrvající vůně online nakupujícím.
Candleberry® vyrábí nejdéle trvající a nejsilněji vonné svíčky na současném trhu. Tým Candleberry®, rok co rok vkládá svou vášeň do výroby svíček s neustálým odhodláním k dokonalosti, a to jak ve vůni, tak v profesi zákaznických služeb.
Nejsilnější vůně
Aby zákazníci získali lepší, zapamatovatelnější a silnější vůně než konkurence, tým Candleberry® se zavazuje neustále zlepšovat své metody a přísady. Vůně mohou zaplnit místnost nebo zaplavit celý domov. Pokud svíčka není silně aromatická nebo se ukáže, že není silně vonící, jednoduše ji neuvedou na trh. Super výkonné svíčky Candleberry® provoní 90 – 370 čtverečních metrů.
Nostalgie
Candleberry® se snaží vytvářet vůně, které jsou tradiční, klasické, známé a evokující jednodušší a šťastnější dobu. Protože je vůně tak úzce spojena s pamětí, inovace vůně Candleberry® vždy pamatují na emoce zákazníků.
Oddanost
Společnost Candleberry® je zapálená pro umění výroby svíček. Aby zákazníkům poskytli ty nejlepší produkty za nejlepší cenu, používají přísady nejvyšší kvality, pečlivě testují a experimentují a do každé svíčky vlévají vášeň.
Vlastní zkušenost = nejlepší recenze
Kdo mě zná, ví, že mám velmi náročný nosík a bohužel konkurenční značky z 80% necítím vůbec, i když sebe líp vypadají nebo sebe líp voní na „první dobrou“ v obchodě. A protože tahle značka tady není profláklá a jsem si jistá, že mnozí z vás o ní ani neslyšeli, je čas udělat změnu.
Budu oficiálním distributorem vonných svíček Candleberry. Webové stránky se připravují, nicméně pokud už teď máte nějaké přání, přidávám seznam svíček, které mohu dodat od listopadu 2021. Nyní mají úžasnou podzimní a vánoční kolekci.
Jedinečná Jim Beam kolekce
Co mě nejvíc zaujalo na značce Candleberry, je samozřejmě vůně, design a hlavně typy kolekcí. První naprosto dokonalá kolekce, je kolekce Jim Beam. Spojení whiskey a svíčky? Že vám to přijde divné?
Omyl! Je to největší pecka!!! A tahle kolekce může být skvělým dárkem pro muže, ale samozřejmě i pro ženy.
Kde nás najdete
Tím, že jsem propojila mé fotografické služby se značkou Candleberry, tak nás najdete na adrese mého ateliéru (Praha 10, Štěrboholy), kde si můžete veškerou nabídku vůní očichat, případně objednat či rovnou zakoupit. V ateliéru se nedá platit kartou.
Sociální sítě
Nezapomeňte nás sledovat na sociálních sítích Facebook a Instragram. Tam bude ještě před Vánoci spoustu soutěží o produkty Candleberry.
https://www.facebook.com/candleberrycz
https://www.instagram.com/candleberry_cz/
Ceny svíček:
Velká svíčka Cadleberry 737g: 649 Kč
Malá svíčka Candleberry 280g: 439 Kč
Vonný vosk Candleberry 128g: 239 Kč
Vonné stromečky do auta: 89 Kč
Velká svíčka z kolekce Jim Beam 737g: 679 Kč
Malá svíčka z kolekce Jim Beam 280g: 499 Kč
Velká svíčka z luxusní kolekce UnEarthed 640g: 699 Kč